Grozs


Grozs tukšs

Favorites

No products in wishlist

Clear all

View all

X

Interneta veikala www.farm24.lv (turpmāk tekstā Interneta veikals) īpašnieks ir OÜ FARM24 (reģistrācijas kods 11679957), ar atrašanās vietu Pikk 37b, Ambla, Jervas pagasts, Jervas apriņķis, 73502, Igaunija.

Pārdošanas līguma spēkā esamība, preces un cenas informācija

Pārdošanas noteikumi ir spēkā, iegādājoties preces interneta veikalā.

Interneta veikalā pārdoto preču cenas ir norādītas pie precēm. Cenas ir norādītas eiro. Cenai klāt nāk samaksa par preces piegādi.

Preces piegādes cena ir atkarīga no pircēja atrašanās vietas un piegādes veida. Piegādes maksa pircējam tiek uzrādīta pasūtījuma noformēšanā.

Informācija par preci tiek uzrādīta Interneta veikalā tieši blakus precei.

Pasūtījuma noformēšana

Preces pasūtīšanai vēlamās preces jāpievieno iepirkuma grozam. Pasūtījuma noformēšanai jāizpilda prasītie datu logi un jāizvēlas vēlamais preču piegādes veids. Tad ekrānā tiks atainots samaksas apmērs, ko var apmaksāt caur bankas saiti vai ar cita maksājuma līdzekļa palīdzību.

Līgums stājas spēkā no apmaksājamās summas ienākšanas interneta veikala norēķinu kontā.

Ja pasūtīto preci nav iespējams piegādāt saistībā ar preces izbeigšanos vai citu iemeslu, par to pircējam tiek paziņots pie pirmās iespējas, un apmaksātā nauda tiek atgriezta (tostarp preces piegādes izmaksas) nekavējoties, taču ne vēlāk kā 14 dienu laikā no informācijas saņemšanas.

Piegāde

Prece tiek sūtīta uz Eiropas valstīm.

Preces sūtīšanas izmaksas sedz pircējs, un atbilstošā cenas informācija ir norādīta pie sūtīšanas veida.

Sūtījumi vispārīgos gadījumos sasniedz pircēja norādīto galamērķi 1-3 darbadienu laikā no pārdošanas līguma stāšanās spēkā.

Atsevišķos gadījumos ir tiesības preci piegādāt līdz 45 kalendāro dienu laikā.

Atgriešanas tiesības

Pēc pasūtījuma saņemšanas pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no noslēgtā līguma.

Pēc speciāla pasūtījuma iegādātās preces neiekļaujas automātiskajā atgriešanā.

Atgriešanas tiesības netiek piemērotas, ja pircējs ir juridiska persona.

14 dienu atgriešanas tiesību izmantošanai pasūtītā prece nedrīkst būt izmantota citā veidā, kā vien tas ir nepieciešams, lai pārliecinātos par preces būtību, īpašībām un funkcionēšanu, kā tas ir atļauts preces testēšanai fiziskā veikalā.

Ja prece ir izmantota citam mērķim, nekā ir nepieciešams, lai pārliecinātos par preces būtību, īpašībām un funkcionēšanu, vai arī tai ir lietošanas vai nodilšanas pazīmes, interneta veikalam ir tiesības samazināt atgriežamo samaksu, atbilstoši preces vērtības sarukšanai.

Lai atgrieztu preci, jāiesniedz preces pirkuma anulēšanas iesniegums, kura forma atrodama šeit: atgriešanas iesniegums un jānosūta uz e-pasta adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt. vēlākais 14 dienu laikā no preces saņemšanas.

Preces atgriešanas izmaksas sedz pircējs, izņemot gadījumā, ja atgriešanas iemesls ir situācija, kad atgriežamā prece neatbilst pasūtītajam (piem., prece ir nepareiza vai ar defektu).

Pircējam prece jāatgriež 14 dienu laikā pēc iesnieguma iesniegšanas vai jāiesniedz pierādījums, ka viņš minētā perioda laikā preci nodevis pārvadātājam.

Interneta veikals, saņemot atgriežamo preci, nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā no atteikuma iesnieguma saņemšanas, atgriež pircējam visas uz līguma pamata saņemtās samaksas.

Interneta veikals var atteikt atgriešanas maksājumu veikšanu līdz brīdim, kad līguma priekšmeta lieta ir atgriezta vai līdz pircējs ir iesniedzis pierādījumus, ka lieta ir nosūtīta atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek ātrāk.

Ja pircējs ir skaidri izvēlējies interneta veikala piedāvātā parastā preces piegādes veida vietā citu piegādes veidu, interneta veikalam nav jāatlīdzina patērētājam izmaksas, kas pārsniedz ar parasto piegādes veidu saistītās izmaksas.

Interneta veikalam ir tiesības anulēt pārdošanas līgumu un pieprasīt no pircēja atpakaļ preci, ja preces cena Interneta veikalā kļūdas dēļ ir norādīta būtiski zemāka nekā preces tirgus cena.

Pretenzijas iesniegšanas tiesības

Interneta veikals atbild pircējam par pārdoto preču neatbilstību vai neesamību līguma nosacījumiem, kas bija jau priekšmeta nodošanas brīdī un kas parādās divu gadu laikā kopš preces nodošanas pircējam. Pirmo sešu mēnešu laikā kopš preces nodošanas pircējam tiek pieņemts, ka trūkums jau bija preces nodošanas laikā. Atbilstošā pieņēmuma apgāšana ir interneta veikala pienākums.

Pircējam ir tiesības trūkuma parādīšanās gadījumā vēlākais divu mēnešu laikā griezties pie interneta veikala, nosūtot e-pasta vēstuli uz adresi Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

Interneta veikals neatbild par trūkumiem, kas ir radušies pēc preces nodošanas pircējam.

Ja no interneta veikalā iegādātai precei ir trūkumi, par kuriem atbild interneta veikals, tad interneta veikals ar trūkumiem esošo preci salabo vai aizvieto. Ja preci nav iespējams salabot vai aizvietot, interneta veikals atgriež pircējam visas ar pārdošanas līgumu saistītās izmaksas.

Interneta veikals atbild uz patērētāja iesniegtajām sūdzībām rakstiski vai rakstisku reproducēšanu pieļaujamā formā 15 dienu laikā.

 

Tiešais mārketings un personas datu apstrāde

Interneta veikals izmanto pircēja ievadītos personas datus (t.s. vārds, telefona numurs, adrese, e-pasta adrese, bankas rekvizīti) vienīgi pasūtījuma apstrādei un preces nosūtīšanai pircējam. Interneta veikals sniedz personas datus uzņēmumam, kas piedāvā transporta pakalpojumus, lai nogādātu preci galamērķī.

Interneta veikals sūta pircējam vēstkopas un piedāvājumus uz pircēja e-pasta adresi vienīgi gadījumā, ja pircējs tam ir paudis vēlmi, ievadot interneta lapā e-pasta adresi, un darījis zināmu savu vēlmi saņemt tiešā mārketinga ziņas.

Pircējam ir jebkurā laikā iespējams atteikties no e-pastā sūtītajiem piedāvājumiem un jaunumu vēstulēm, ziņojot par to mums e-pastā vai sekojot piedāvājumus saturošajā e-pastā minētajām norādēm.

Strīdu risināšana

Ja pircējam ir pretenzijas pret interneta veikalu, tās jāsūta e-pastā uz adresi  Šī e-pasta adrese ir aizsargāta no mēstuļu robotiem. Pārlūkprogrammai ir jābūt ieslēgtam JavaScript atbalstam, lai varētu to apskatīt.

Ja pircējs un interneta veikals nespēj risināt strīdu vienošanās ceļā, tad pircējam ir iespējams vērsties pie Patērētāju strīdu komisijas. Ar izskatīšanas nosacījumiem var iepazīties un iesniegumu iesniegt šeit (link).Patērētāju strīdu komisijas kompetencē ir risināt strīdus, kas izriet no starp pircēju un Interneta veikalu noslēgta līguma. Pircēja sūdzības izskatīšana komisijā ir bezmaksas.

Pircējs var vērsties pie Eiropas Savienības patērētāju strīdu risinošās platformas(link).