Privātuma politika
PERSONAS DATU APSTRĀDE
Tiešsaistes veikala www.farm24.ee personas datu pārzinis ir FARM24 OÜ (reģistrācijas kods 11679957), juridiskā adrese: Pikk 37b, Ambla, Järva vald, Järvamaa 73502, Igaunija, tālr. +372 54005620, e-pasts: info@farm24.ee. Maksājumu veikšanai nepieciešamie personas dati tiek nodoti pilnvarotajam apstrādātājam Montonio Finance OÜ.
Kādus personas datus mēs apstrādājam
− vārds, tālruņa numurs un e-pasta adrese;
− preču piegādes adrese;
− bankas konta numurs;
− preču un pakalpojumu cena un ar maksājumiem saistītie dati (pirkumu vēsture);
− klientu atbalsta dati.
Kādiem nolūkiem personas dati tiek apstrādāti
Personas dati tiek izmantoti klienta pasūtījumu apstrādei un preču piegādei.
Pirkumu vēstures dati (pirkuma datums, prece, daudzums, klienta dati) tiek izmantoti iegādāto preču un pakalpojumu pārskata sagatavošanai un klientu preferenču analīzei.
Bankas konta numurs tiek izmantots maksājumu atmaksai klientam.
Personas dati, piemēram, e-pasta adrese, tālruņa numurs un klienta vārds, tiek apstrādāti, lai risinātu jautājumus, kas saistīti ar preču un pakalpojumu sniegšanu (klientu atbalsts).
Tiešsaistes veikala lietotāja IP adrese vai citi tīkla identifikatori tiek apstrādāti, lai nodrošinātu tiešsaistes veikala kā informācijas sabiedrības pakalpojuma sniegšanu un veiktu tīmekļa lietošanas statistiku.
reCAPTCHA surogātpasta un ļaunprātīgas izmantošanas novēršanai
Mēs izmantojam Google reCAPTCHA v2 pakalpojumu, lai aizsargātu mūsu mājaslapā esošās veidlapas (piemēram, kontaktforma, konta izveide, pieteikšanās) no surogātpasta un ļaunprātīgas izmantošanas. reCAPTCHA palīdz atšķirt cilvēkus no automātiskām skriptēm.
Apstrādātie dati. Lai nodrošinātu pakalpojumu, Google var vākt un apstrādāt, cita starpā, šādus datus: IP adrese, pārlūkprogrammas un ierīces tehniskie dati (operētājsistēma, pārlūka valoda, datums/laiks), norādošais URL, lapas un mijiedarbības metadati, kā arī sīkdatnes. Šie dati tiek nosūtīti Google.
Tiesiskais pamats
Personas datu apstrāde notiek ar klientu noslēgtā līguma izpildes nolūkā.
Personas datu apstrāde notiek arī juridisku pienākumu izpildes nolūkā (piemēram, grāmatvedība un patērētāju strīdu risināšana).
Personas datu saņēmēji
Personas dati tiek nodoti tiešsaistes veikala klientu atbalstam, lai pārvaldītu pirkumus un pirkumu vēsturi un risinātu klientu problēmas.
Klienta vārds, tālruņa numurs un e-pasta adrese tiek nodota klienta izvēlētajam pārvadājumu pakalpojumu sniedzējam. Ja prece tiek piegādāta ar kurjeru, papildus kontaktinformācijai tiek nodota arī klienta adrese.
Ja tiešsaistes veikala grāmatvedību nodrošina ārējs pakalpojumu sniedzējs, personas dati tiek nodoti šim pakalpojumu sniedzējam grāmatvedības darbību veikšanai.
Personas dati var tikt nodoti informācijas tehnoloģiju pakalpojumu sniedzējiem, ja tas ir nepieciešams tiešsaistes veikala funkcionalitātes vai datu mitināšanas nodrošināšanai.
Datu drošība un piekļuve datiem
Personas dati tiek glabāti serveros, kas atrodas Eiropas Savienības dalībvalstu vai Eiropas Ekonomikas zonas valstu teritorijā. Dati var tikt nodoti arī valstīm, kuras Eiropas Komisija ir atzinusi par pietiekamu datu aizsardzības līmeni nodrošinošām, kā arī ASV uzņēmumiem, kas ir pievienojušies datu aizsardzības vairogam (Privacy Shield).
Piekļuve personas datiem ir tiešsaistes veikala darbiniekiem, kuri var iepazīties ar personas datiem tikai tiktāl, cik tas nepieciešams, lai risinātu tehniskus jautājumus, kas saistīti ar tiešsaistes veikala izmantošanu, un sniegtu klientu atbalsta pakalpojumus.
Tiešsaistes veikals ievieš atbilstošus fiziskus, organizatoriskus un informācijas tehnoloģiju drošības pasākumus, lai aizsargātu personas datus no nejaušas vai nelikumīgas iznīcināšanas, nozaudēšanas, izmaiņām vai neatļautas piekļuves un izpaušanas.
Personas datu nodošana tiešsaistes veikala pilnvarotajiem apstrādātājiem (piemēram, transporta pakalpojumu sniedzējs un datu mitināšana) notiek, pamatojoties uz līgumiem, kas noslēgti starp tiešsaistes veikalu un pilnvarotajiem apstrādātājiem. Pilnvarotie apstrādātāji ir pienākums nodrošināt atbilstošus aizsardzības pasākumus personas datu apstrādes laikā.
Iepazīšanās ar personas datiem un to labošana
Ar personas datiem var iepazīties un tos labot tiešsaistes veikala lietotāja profilā. Ja pirkums ir veikts bez lietotāja konta, ar personas datiem var iepazīties, izmantojot klientu atbalstu.
Piekrišanas atsaukšana
Ja personas dati tiek apstrādāti, pamatojoties uz klienta piekrišanu, klientam ir tiesības piekrišanu atsaukt, informējot par to klientu atbalstu pa e-pastu.
Datu glabāšana
Slēdzot tiešsaistes veikala klienta kontu, personas dati tiek dzēsti, izņemot gadījumus, kad attiecīgie dati ir nepieciešami grāmatvedības vajadzībām vai patērētāju strīdu risināšanai.
Ja pirkums tiešsaistes veikalā ir veikts bez klienta konta, pirkumu vēsture tiek glabāta trīs gadus.
Maksājumu un patērētāju strīdu gadījumā personas dati tiek glabāti līdz prasījuma izpildei vai noilguma termiņa beigām.
Grāmatvedības vajadzībām nepieciešamie personas dati tiek glabāti septiņus gadus.
Dzēšana
Lai dzēstu personas datus, ir jāsazinās ar klientu atbalstu pa e-pastu. Uz dzēšanas pieprasījumu tiek atbildēts ne vēlāk kā mēneša laikā, vienlaikus precizējot datu dzēšanas termiņu.
Datu pārnesamība
Uz e-pastā iesniegtu personas datu pārnesamības pieprasījumu tiek atbildēts ne vēlāk kā mēneša laikā. Klientu atbalsts identificē personas identitāti un informē par personas datiem, kas ir pārnesami.
Tiešā mārketinga paziņojumi
E-pasta adrese un tālruņa numurs tiek izmantoti tiešā mārketinga paziņojumu sūtīšanai, ja klients ir devis atbilstošu piekrišanu. Ja klients nevēlas saņemt tiešā mārketinga paziņojumus, viņam jāizmanto attiecīgā atsauces saite e-pasta vēstules kājenē vai jāsazinās ar klientu atbalstu.
Ja personas dati tiek apstrādāti tiešā mārketinga nolūkos (profilēšana), klientam ir tiesības jebkurā laikā iebilst pret savu personas datu sākotnējo un turpmāko apstrādi, tostarp pret tiešā mārketinga vajadzībām veikto profilēšanu, informējot par to klientu atbalstu pa e-pastu.
Strīdu risināšana
Personas datu apstrādi saistīto strīdu risināšana notiek, izmantojot klientu atbalstu (info@farm24.fi). Uzraudzības iestāde ir Igaunijas Datu aizsardzības inspekcija (info@aki.ee).

